.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رقابت استاندار گیلان با استاد بزرگ شطرنج اوکراین
رقابت استاندار گیلان با استاد بزرگ شطرنج اوکراین

شمال نیوز: در سیزدهمین مسابقات بین المللی شطرنج خزر، استاندار گیلان و تارلو كنستانتين استادبزرگ اوكراين به صورت نمادین با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش شمال، محمد علی نجفی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه این مسابقات اظهار داشت: خداوند را شاکریم که در فرخنده ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میزبان سیزدهمین رقابتهای شطرنج بین‌المللی جام خزر در مرکز استان گیلان هستیم و امیدواریم فرصت حضورتان در استان گیلان و شهر رشت توأمان با سرور و شادمانی و خاطراتی ماندگار باشد.

وی افزود :شهر باران، بهشت ایران، با مردمی خونگرم و مهربان بار دیگر آغوش محب سبزفام خود را مفروش میهمانان ارجمندی از اقصی نقاط جهان کرده است تا در محیطی سرشار از صمیمیت و دوستی شاهد پیکار اندیشه‌های بالنده شرکت کنندگان در این رقابتهای ارزشمند باشیم.

استاندار گيلان ادامه داد  :صحنه شطرنج بسان زندگیست رقابتی که هوشمندان با تفکراتی آراسته و با تعمقی ارزنده و شایسته از رخ اندیشه نقاب کشیده تا داناییهای خود را در این عرصه به منصه ظهور برسانند و این حسن رشته شطرنج است که در هر رقابتی آموزه‌های خردمندانه و تجارب هوشمندان بدون محاسبه شکست و پیروزی به توسعه دانش شطرنج بازان می‌افزاید.

گفتنی است در اين مسابقات بیش از ۵۰۰ شطرنج‌باز از ۱۵ کشور حضور دارند./ مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.